Case study

POWRÓT

Company of Tomorrow – Technologies of the Future

content marketing campaign for Intel

How to reach a difficult target group: entrepreneurs, managers, IT specialists? You have to speak their language – the language of benefits. You have to provide native, expert content relevant to the challenges of their profession. A comprehensive marketing content campaign of Intel and the Wirtualna Polska Group engaged millions of users of Money.pl and other GWP portals, generating a multi-fold of expected results.

RESULTS

Over the entire campaign we recorded as many as 155,000,000 exposures! Articles published in the “Company of Tomorrow” section were read by over 900,000 unique users, video materials were played 1,900,000 times and 13,500 people took part in the competitions.  13,600 new entries into the Client database were created. The advertising formats and e-mailing reached 153,000,000 people.

Efekty

THE CHALLENGE

The challenge we faced was to reach and engage the demanding target group of businesspeople, managers and IT decision-makers. The primary objective of the campaign was to position Intel as an expert in the area of business-to-business technology and convince the target group that the solutions of our Client are unbeatable as regards corporate hardware, business data analytics, cloud computing and Internet of Things. The campaign presented Intel’s products, such as the efficient processors for Intel Core computers, Intel Xeon and Intel Xeon  Phi servers, corporate technologies (Intel vPro, Intel Authenticate and Intel Unite), as well as the mini PC of the Intel Compute Stick and Intel NUC series.

Efekty

WHAT WE DID

Together with the Wirtualna Polska Group, we created a branded section “Company of Tomorrow”, accessible from the money.pl homepage. The section published 75 native articles, accompanied by expert contributions by Intel specialists and six videos. The articles dealt with big data analytics, cybersecurity, company PC hardware, cloud computing, Internet of Things, as well as topical technological trends, such as Artificial Intelligence, VR and self-driving cars. The articles and videos were promoted by the publisher on the homepages of Wirtualna Polska's major portal services and money.pl Moreover, we conducted a wide-ranging mailing and display campaign, with advertising formats being screened on GWP’s portals and WP.pl home page. The campaign also included surveys of readers and competitions with prizes, promoted by GWP and Intel's owned media.

Efekty

CONTACT US

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.