Case study

POWRÓT

#grabonament. Najbardziej gamingowy abonament na rynku

Jak dotrzeć z produktem gamingowym premium do jednej z najbardziej wymagającej i świadomej grupy konsumentów – graczy? Przygotować wyjątkową ofertę promocyjną, znaleźć odpowiedniego partnera strategicznego, ambasadorów marki i przeprowadzić kilkufazową kampanię sprzedażową. #Grabonament - najbardziej gamingowy abonament na rynku to kampania sprzedażowa w największych sklepach z elektroniką oraz mediach społecznościowych połączona z kampanią influencerską zrealizowana dla Dell i Alienware. Świeżo upieczeni posiadacze komputerów z logo Dell lub Alienware otrzymywali specjalne kody do sklepu internetowego Muve.pl, które pozwalały im samodzielnie wybrać tytuły do ogrania. Każdy gracz lubi coś innego, więc fanom konkretnych gatunków sugerowaliśmy wybory, które z największym prawdopodobieństwem ich zainteresują. Formaty reklamowe w social media wsparliśmy treściami content marketingowymi od gamingowych influencerów - Ziemniaka, Tivolta, Seto i Quaza.

EFEKTY

Znaczny wzrost sprzedaży laptopów Alienware oraz Dell Inspiron Gaming serii 7000 i setki zrealizowanych #Grabonamentów. Prawie 3 miliony kontaktów z reklamą i 980 tysięcy unikatowego zasięgu w kampanii zrealizowanej za pośrednictwem fanpage Alienware Polska na Facebooku. Blisko 200 tysięcy wyświetleń spotu promocyjnego i 500 tysięcy wyświetleń materiałów wideo na YouTube od ambasadorów akcji. Oprócz formatów nastawionych na konwersję na landing page (40 tysięcy unikatowych przeklików w 2 tygodnie) realizowaliśmy równoległą kampanię awarenessową - publikacje na profilu Alienware Polska wygenerowały aż 280 tysięcy aktywności dotyczącej postów w niewiele ponad tydzień. Kampania została bardzo pozytywnie przyjęta i opisana przez technologiczne i gamingowe media.

WYZWANIE

Naszym celem było dotarcie do każdego potencjalnego nabywcy gamingowego laptopa Della lub Alienware. Przygotowaliśmy innowacyjną ofertę promocyjną i rozbudowaną kampanię komunikacyjną, która nie tylko zwiększyła sprzedaż gamingowych laptopów ze średniej i wysokiej półki cenowej, ale także umocniła wizerunek marek Dell i Alienware. Przygotowaliśmy kompleksową koncepcję kampanii. Zaczynając od identyfikacji partnera strategicznego, a na przygotowaniu planu komunikacji digitalowej i współpracy z influencerami kończąc. Położyliśmy szczególny nacisk na to, że wartością dodaną były nie same laptopy, a najnowsze tytuły które klienci mogli wybrać sobie z oferty Muve.pl. Równolegle wyświetliliśmy kilkanaście różnych formatów po to, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Opracowaliśmy założenia promocji sprzedażowej, zidentyfikowaliśmy partnera strategicznego kampanii (sklep internetowy Muve.pl), który dał nam dostęp do kilku tysięcy różnych gier. Dobraliśmy influencerów idealnie pasujących do grupy docelowej, którzy stworzyli dla nas serię filmów content marketingowych. Przygotowaliśmy kilkanaście sposobów dokładnego targetowania formatów reklamowych w mediach społecznościowych i dołożyliśmy wszelkich starań, żeby akcja nie przeszła bez echa w mediach branżowych. Przez cały czas trwania akcji na bieżąco optymalizowaliśmy jej skuteczność w kanałach social media, byliśmy w stałym kontakcie z ambasadorami akcji i - dzięki narzędziom do monitorowania Internetu - na bieżąco reagowaliśmy na każdą wzmiankę o #Grabonamencie.

Efekty

NAPISZ DO NAS