Case study

POWRÓT

H+H: Buduj z Łatwością!

komunikacja w social media marki

Budowanie z łatwością to nie tylko hasło, ale także przesłanie, z którym marka H+H - producent betonu komórkowego - już od ponad 12 lat obecna jest na polskim rynku. Naszym zadaniem podczas prowadzenia profilu H+H na Facebooku jest pokazanie naszym fanom, że - z użyciem bloczków z betonu komórkowego - budowanie rzeczywiście może być proste, szybkie i efektywne.

EFEKTY

Miesięczne zasięgi liczone w dziesiątkach tysięcy (40 000 za ostatnie 30 dni) i zaangażowanie na poziomie 2500 aktywności miesięcznie. Dzięki właściwie dobieranym treściom i efektywnym kampaniom skutecznie docieramy do kluczowych grup docelowych H+H, budując rozpoznawalność marki i wspierając sprzedaż. Na bieżąco doradzamy także klientom, oferujemy im wsparcie merytoryczne oraz pomagamy w dokonaniu zakupu. Budujemy wizerunek marki, która jest blisko swoich klientów - tak w internecie, jak i zapewniając wsparcie pozakupowe.

Efekty

WYZWANIE

Facebook miejscem dla marki budowlanej? Jak w mediach społecznościowych komunikować tematy związane z budowlanką i betonem komórkowym? Jak docierać do wykonawców i inwestorów? Jak angażować? Wiemy jak! Obalamy mity, edukujemy i ewangelizujemy w zakresie zalet bloczku komórkowego H+H. Przystępnie i skutecznie.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Od ponad 2 lat angażujemy społeczność z pasją i entuzjazmem. Przystępnie i skutecznie przekazujemy ogrom wiedzy, który sami czerpiemy od marki. Tworzymy interesujący, użyteczny content, atrakcyjne grafiki i skuteczne kampanie reklamowe. Teraz już wiemy, jak docierać do potencjalnych klientów H+H. A także co wybrać, jeśli kiedyś będziemy budować dom.

Efekty

NAPISZ DO NAS