Case study

POWRÓT

Firma Jutra – technologie przyszłości

kampania content marketingowa dla

Jak dotrzeć do trudnej grupy docelowej, czyli przedsiębiorców, managerów i specjalistów IT? Trzeba mówić ich językiem – językiem korzyści. Należy zaoferować im natywne, eksperckie treści dotyczące zagadnień, z którymi mierzą się w pracy zawodowej. Kompleksowa kampania content marketingowa Intela z Grupą Wirtualna Polska zaangażowała miliony użytkowników Money.pl i innych portali GWP, kilkukrotnie przekraczając przewidywane efekty.

EFEKTY

W ramach całej akcji odnotowaliśmy aż 155 000 000 kontaktów z kampanią! Artykuły z sekcji Firma Jutra czytało ponad 900 000 unikalnych użytkowników, 1 900 000 razy odtworzono materiały video a 13 500 osób zaangażowało się w konkursy. Udało się także pozyskać 13 600 zapisów do bazy Klienta. Zasięg formatów reklamowych oraz e-mailingu wyniósł 153 000 000 osób.

Efekty

WYZWANIE

Wyzwaniem było dotarcie i zaangażowanie wymagającej grupy docelowej przedsiębiorców, managerów oraz decydentów IT. Głównym celem kampanii było pozycjonowanie Intela jako eksperta w zakresie technologii dla firm i przekonanie grupy docelowej, że rozwiązania Klienta są bezkonkurencyjne w zakresie firmowego sprzętu komputerowego, biznesowej analityki danych, chmury obliczeniowej oraz Internetu rzeczy. W ramach akcji prezentowaliśmy produkty Intela takie jak wydajne procesory do komputerów z rodziny Intel Core, serwerowe Intel Xeon i Intel Xeon Phi, technologie korporacyjne ( Intel vPro, Intel Authenticate oraz Intel Unite), a także mini PC z serii Intel Compute Stick i Intel NUC.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Wraz z GWP stworzyliśmy brandowaną sekcję Firma Jutra dostępną z poziomu strony głównej Money.pl. W ramach sekcji opublikowanych zostało 75 natywnych artykułów, uzupełnionych o wypowiedzi eksperckie specjalistów Intela i 6 materiałów video. Wśród tych treści znalazły się zagadnienia dotyczące analityki big data, cyberbezpieczeństwa, firmowego sprzętu PC, cloud computingu, Internetu rzeczy oraz aktualnych trendów technologicznych takich jak sztuczna inteligencja, VR czy autonomiczne pojazdy. Artykuły oraz filmy promowane były przez redakcję między innymi na stronach głównych serwisów WP.pl i Money.pl. Ponadto przeprowadziliśmy szeroką kampanię mailingową oraz displayową, w ramach której formaty reklamowe emitowane były różnych portalach GWP, także stronie głównej WP.pl. Uzupełnieniem akcji były sondy opinii czytelników sekcji, a także konkursy z nagrodami, promowane przez GWP oraz owned media Intela.

Efekty

NAPISZ DO NAS