Case study

POWRÓT

Intel: The Future of Gaming

Kampania thought leadership dla

Kampanii „Intel: The Future of Gaming” przyświecał cel spozycjonowania Intela jako edukatora, który zmienia dotychczasowe postrzeganie gamingu i e-sportu, kojarzonych z rozrywką.Wyniki okazały się więcej niż zadowalające - 2753 publikacje w polskich mediach, które dotarły do 25,2 milionów osób. Temat podjęły zarówno media branżowe, jak i kluczowe media społeczno-ekonomiczne. Zwieńczeniem projektu była debata ekspercka transmitowana na żywo z finałów Intel Extreme Masters, którą obejrzało ponad 600 tysięcy osób.

EFEKTY

Projekt "The Future of Gaming" to nie tylko bezpośrednie dotarcie do widzów i graczy. To także szereg aktywności skierowanych do dziennikarzy. Największa impreza gamingowa w Polsce – Intel Extreme Masters przyciągnęła ponad 130 topowych dziennikarzy, którzy przeprowadzili 75 wywiadów i uczestniczyli w inspirujących panelach dyskusyjnych wraz ze światowymi ekspertami Intela. Niedzielną debatę o przyszłości gamingu obejrzało 611 767 osób, a średni czas oglądania streamu wynosił aż 14,45 minuty. Nasza kampania wygenerowała 2753 publikacji w Polskich mediach – w prasie, na portalach, w radiu i telewizji, o łącznym zasięgu 25,2 milionów osób i AVE wynoszącym ponad 7 milionów złotych. Zagraniczne media napisały o wydarzeniu 230 artykułów, które dotarły do ponad 36 milionów osób.

Efekty

WYZWANIE

Intel Extreme Masters w Katowicach to jedna z największych na świecie imprez e-sportowych, dzięki której Polska stała się ważnym miejscem na globalnej scenie gamingowej. Mimo to, w powszechnej świadomości e-sport i gaming to wciąż zagadnienia dotyczące jedynie wąskiej grupy osób – fanów gier komputerowych i entuzjastów nowych technologii. Największym wyzwaniem projektu „The Future of Gaming” była zmiana dotychczasowego postrzegania tej branży, za sprawą merytorycznej dyskusji o e-sporcie, jako rynku o wielkim potencjale rozwojowym i realnym wpływie na rozwój gospodarki.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Projekt obejmował komunikację skierowaną do odbiorcy konsumenckiego, jak i do podmiotów biznesowych. Edukowaliśmy rynek w zakresie gospodarczych aspektów e-sportu i gamingu. Działania wsparliśmy patronatami medialnymi mediów ogólnoinformacyjnych oraz branżowych, które zapewniały nam szerokie dotarcie do opinii publicznej. Kulminacyjnym punktem projektu „The Future of Gaming” była transmitowana na żywo ekspercka debata o przyszłości gamingu i e-sportu. W debacie udział wzięli specjaliści Intela, zawodowi gracze, przedstawicie mediów oraz miasta Katowic. Livestreaming z dyskusji pojawił się na stronie głównej Onet.pl a także na portalach redakcji biznesowych, technologicznych i sportowych i kanałach social media grupy Onet-RASP.

Efekty

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.