Case study

POWRÓT

Koło – Zawsze w dobrym stylu

działania social media dla

Koło - Zawsze w Dobrym Stylu to główne hasło Koło i główna linia działań komunikacji marki w mediach społecznościowych. Wysokiej jakości grafiki, inspirujące aranżacje, jakościowe treści i świeża, angażująca narracja – profile Koło na Facebooku i Instagramie zapraszają użytkowników do świata marki i plasują Koło jako markę bliską klientom.

EFEKTY

Łazienka to coś więcej produkt. To zestaw produktów i akcesoriów, który musi doskonale współgrać z aranżacją wnętrza oraz - przede wszystkim - ze stylem życia użytkownika. Minimalistyczna elegancja, a może eklektyzm glamour? W portfolio Koło każdy znajdzie rozwiązanie odpowiadające swoim potrzebom. W mediach społecznościowych pozycjonujemy Koło jako doradcę w obszarze dobrego stylu, markę bliskom użytkowniczkom (komunikację adresujemy głównie do Pań) oraz jakość. Prezentujemy rozwiązania i produkty, edukujemy i inspirujemy. Od przejęcia profilu marki w lutym 2016 roku udało się nam poprawić wszystkie wskaźniki, na czele z kluczowym Interactivity Index, osiągając poziom 1,375 oraz dwukrotnie zwiększyliśmy liczbę fanów marki. Nasz zasięg organiczny komunikacji na Facebooku wynosi średnio 8200.

Efekty

WYZWANIE

Branża ceramiki sanitarnej jest niezwykle specyficzna, a jej przedstawienie w zbyt luźny sposób często może wydawać się przaśne i nie pasujące do profilu marki. Z kolei zbyt formalny ton zdystansuje markę od klientów, zamiast uplasować ją blisko ich codziennych doświadczeń. Naszym zadaniem jest tworzenie interesującego contentu, który nie tylko promuje produkty, ale także pozwola użytkownikom poczuć, że Koło rozumie ich potrzeby oraz emocje związane tak z urządzaniem, jak i codziennym korzystaniem z łazienki.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Strategię contentową marki Koło w mediach społecznościowych, oparliśmy na trzech filarach. Fanom marki serwujemy: inspirujące aranżacje, posty produktowe oraz wartościowe porady. W celu zwiększenia zaangażowania na profilu sięgamy również po działania RTM, które pasują kontekstowo do marki Koło.
Naszym głównym zadaniem było przekroczenie magicznej bariery 30 000 fanów profilu Koło w najbardziej efektywny sposób. Sukces udało się osiągnąć dzięki przeprowadzeniu skutecznej kampanii oraz połączeniu nieaktywnych profili marki po to, by cały ruch skierować na profil bazowy i zyskać dodatkowych użytkowników.

Efekty

NAPISZ DO NAS