Case study

POWRÓT

IEM 2017 – u nas wszystko gra!

Działania PR podczas eventu gamingowego

Monday PR już od kilku lat wspiera swoich klientów z branży technologicznej na jednym z najważniejszych eventów gamingowych - Intel Extreme Masters. Dzięki naszemu ogromnemu zaangażowaniu i pasji rokrocznie angażujemy najwybitniejszych dziennikarzy z branży, a tym samym trafiamy z naszym przekazem do kilkunastu milionów mieszkańców z całej Polski.

EFEKTY

Intel Extreme Masters w 2017 roku odwiedziło 173 000 osób, w tym ponad 1000 dziennikarzy, twórców YouTube i Twitch oraz liderów opinii z całego świata. O finałach Intel Exteme Masters 2017 mówiły wszystkie najważniejsze media w Polsce, od stacji telewizyjnych, przez rozgłośnie radiowe po media drukowane i online. Łącznie prawie 3000 publikacji, które dotarły do ponad 25 milionów osób z całej Polski! Fenomen gamingu i technologii z nim związanych wciąż rośnie i wykracza coraz częściej poza grono wiernych fanów.

Efekty

WYZWANIE

Intel Extreme Masters to dziesiątki firm z setkami produktów walczących o serca konsumentów. Przebić się ze swoim komunikatem do mediów, przyciągnać uwagę odwiedzających wyróżniając się wśród tłumu - to prawdziwe wyzwanie. Miesiące przygotowań, koordynacja stoisk i aktywności przeprowadzanych na nich, organizacja wywiadów i konferencji prasowych oraz bieżące reagowanie na nagłe problemy i potencjalne okazje na miejscu – to wszystko składa się na wymagający, ale i satysfakcjonujący maraton wyzwań związanych z tym wyjątkowym w skali światowej wydarzeniem.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Setki godzin obmyślania planów komunikacji, współpracy z dziesiątkami partnerów, wysyłek informacji i zaproszeń, komunikacji z mediami i influencerami. W samych Katowicach ponad 10-osobowy zespół kolejne dziesiątki godzin poświęcił na niezliczone rozmowy z mediami, klientami, odwiedzającymi i astronomiczne liczby kilometrów przebyte w zawrotnym tempie, aby być cały czas na bieżąco i żadna okazja do zaistnienia nie przeszła nam koło nosa. Dzięki wspólnemu wysiłkowi najważniejsze media w Polsce przybyły na miejsce specjalnym autobusem Intela, odwiedziły stoisko Alienware z najnowszymi laptopami gamingowymi, zobaczyły premierowo najnowsze słuchawki HyperX oraz obserwowały zmagania światowej czołówki zawodników Heroes of the Storm na scenie Blizzarda.

Efekty

NAPISZ DO NAS