Case study

POWRÓT

Najbardziej gamingowa przestrzeń na WGW 2017

kampania digital dla

Seagate nie dostarcza wyłącznie miejsca na magazynowanie danych. Seagate dostarcza graczom miejsce na ich rozgrywkę. Przy okazji jednego z największych wydarzeń gamingowych roku zorganizowaliśmy stoisko producenta dysków, które pobiło wszysztkie rekordy w internecie i na samych targach.

EFEKTY

Ziemniak, Mistrzowie Polski z Illuminar Gaming, Veggie, Paula Zawadzka i Namidanobaka zadbali o to, żeby o stoisku było głośno przed, po i w trakcie trwania wydarzenia.

I udało sie. Ponad 33 tysiące odwiedzających, 10 zaangażowanych influencerów, prawie 600 000 aktywności w mediach społecznościowych i ponad 1 mln wygenerowanego zasięgu. Prawie 1000 nagród w kilkudziesięciu konkursach. Wszystko po to, żeby dostarczyć fanom gamingu miejsce na dobrą zabawę.

Efekty

WYZWANIE

Naszym celem było stworzenie stoiska, które będzie wyróżniało się nie ogromną powierzchnią czy przedpremierowymi testami hitowych gier, a zaangażowaniem wygenerowanym przez najpopularniejszych influencerów gamingowych w branży. Charyzmatyczne prowadzące, najlepsi esportowcy w Polsce, youtuberzy i gwiazdy Twitch.tv wystawiły marce najkorzystniejszy testimonial. A wraz z nimi to samo zrobiło tysiące fanów gier na miejscu i kolejne setki tysięcy w sieci.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

Zamiast opowiadać o grach i sposobach na ich magazynowanie, zabraliśmy graczy w podróż dookoła wirtualnego świata skupiając się nie na samym graniu, a na towarzyszącym mu emocjach.

Wykorzystywaliśmy social media marki i influencerów do generowania pozytywnego buzzu wokół stoiska marki na WGW. Szachownica Seagate przez wszystkie trzy dni targów miała kojarzyć się z niczym nieskrępowaną rozrywką i rywalizacją z przyjaciółmi, żeby angażować graczy w najbardziej naturalny dla nich sposób.

Efekty

NAPISZ DO NAS