Case study

POWRÓT

Pomoc Mierzona Kilometrami – Przybij Piątkę!

kampania digital dla

T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to jedna z najbardziej angażujących akcji w polskim internecie. Stworzyliśmy społeczność 1 400 000 osób i razem pokonaliśmy 140 milionów kilometrów. Wspólnie, w zaledwie 99 dni, okrążyliśmy ziemię trzy i pół tysiąca razy. Biegaliśmy, jeździliśmy na rowerze, rolkach, hulajnodze, na wózku, chodziliśmy z psami... W piątej edycji akcji Pomoc Mierzona Kilometrami zebraliśmy MILION złotych. Pieniądze trafiły do niepełnosprawnych ruchowo dzieci, znajdujących się pod opieką Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

EFEKTY

Podczas finału akcji profil Pomocy Mierzonej Kilometrami na Facebooku śledziło ponad 137 tysięcy fanów. Kolejnych 7000 wspierało akcję na Instagramie. W ciągu zaledwie 3 miesięcy trwania kampanii, na obydwu platformach, użytkownicy mieli z nią  21 100 000 kontaktów.  Do tego zdobyliśmy 201 322 interakcji, w tym 11 265 komentarzy i konwersacji, ponad 3 120 udostępnień i średnio 1 400 aktywności dziennie.
W ramach towarzyszącej akcji #przybijpiatke, na obydwu profilach social media, zebraliśmy ponad 11 tysięcy wpisów.
Przemyślana i angażująca kampania na Facebooku i Instagramie pozwoliła zrealizować postawiony cel akcji, która znalazła się wśród najbardziej angażujących kampanii na Facebooku wyprzedzając WWF, Greenpeace i Fundację DKMS  w kategorii NGO oraz akcji społecznych (Sotrender, lipiec, sierpień 2017).

Efekty

WYZWANIE

Czy da się przebyć 140 milionów kilometrów w 99 dni? Jak zachęcić Polaków do kolosalnego wysiłku, jakim jest przebycie dystansu równego blisko 3500 długościom równika? Jak skutecznie docierać i angażować, bawić i inspirować, jak zbudować kolosalną społeczność, której wspólnym celem stanie się zdobycie miliona złotych dla potrzebujących dzieci? Wyzwaniem było zarówno stworzenie najliczniejszej społeczności, jak i stałe podtrzymywanie jej zaangażowania, ponieważ to od niego zależał sukces akcji.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to akcja, której najważniejszymi kanałami komunikacji były media społecznościowe. Razem z ambasadorami akcji zainspirowaliśmy naszych uczestników do podjęcia jednej z najbardziej wartościowych interakcji - wrzucania na swoje kanały social media zdjęć oraz materiałów wideo z gestem przybijania piątki. Aby wzmocnić komunikację związaną z akcją towarzyszącą #przybijpiatke, zaangażowaliśmy influencerów. We współpracy z Brand24 stworzyliśmy również „licznik przybitych piątek”, który umożliwiał użytkownikom sprawdzenie w czasie rzeczywistym liczby wpisów z #przybijpiatke oraz łącznych zasięgów. Na zakończenie akcji, przygotowaliśmy dla naszych fanów aplikację, która umożliwiła im przygotowanie i wydrukowanie imiennego dyplomu.

Efekty

NAPISZ DO NAS