Aastra – rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu

Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited, globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw, który dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Monday PR już od 3 lat prowadzi dla Aastry kampanię komunikacyjną skierowaną do sektora MSP, dużych przedsiębiorstw oraz kanału resellerskiego.

Celem kampanii komunikacyjnej jest budowanie świadomości marki i rozwiązań oferowanych przez Aastrę oraz pozycjonowanie pracowników firmy jako ekspertów wypowiadających się na tematy związane z komunikacją zunifikowaną, telefonią oraz rozwiązaniami telekomunikacyjnymi przeznaczonymi dla biznesu. Główną grupą docelową, do której kierowany jest przekaz są media kanałowe, telekomunikacyjne oraz IT, a także sektor MSP oraz duże przedsiębiorstwa.

Monday PR stworzył strategię, która wykorzystuje komunikaty prasowe, komentarze i artykuły eksperckie oraz spotkania z mediami. W czasie ponad 3-letniej współpracy agencja zorganizowała również kilka śniadań prasowych, na których prezentowane były różnorodne rozwiązania firmy Aastra.

Efektem działań Monday PR jest wzrost świadomości marki Aastra jako producenta i dostawcy wysokiej jakości rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu. Dzięki proaktywnej postawie agencji i stałym poszukiwaniu możliwości zaistnienia ekspertów w mediach branżowych,  osoby zatrudnione w firmie Aastra są postrzegane jako wybitni specjaliści w swojej dziedzinie.