Technology Trend: „Green IT w MŚP” firmy D-LINK

Załamanie gospodarcze, zamrożone inwestycje w infrastrukturę IT i niepewność, co do rozwoju wydarzeń gospodarczych towarzyszyły drugiej edycji badania “D-Link Green” wśród przedstawicieli sektora MSP, poświęconego zachowaniom proekologicznym w firmach.  Badanie przeprowadzono w marcu 2011 r. na zlecenie firmy D-Link, jednego z największych światowych producentów sprzętu sieciowego, w ramach projektu D-Link Technology Trend.

Zadaniem Monday PR było opracowanie wyników badania, przygotowanie raportu i przekazanie płynących z niego wniosków opinii publicznej. Projekt zaowocował licznymi publikacjami poświęconymi wynikom badania i zastosowaniu „zielonych” rozwiązań w biznesie w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych oraz IT. Badanie DTT „Green IT w MŚP” pozwoliło na zbudowanie wizerunku D-Link jako firmy śledzącej trendy i mającej w portfolio produkty zgodne  z surowymi normami ekologicznymi i wydajnościowymi. Umożliwiło firmie D-Link także poznanie stosunku rodzimego biznesu do energooszczędnych urządzeń i tego,  w jaki sposób funkcjonują one w polskich przedsiębiorstwach sektora MŚP, co dostarczyło informacji kluczowych dla funkcjonowania firmy na lokalnym rynku.

Raport z badania jest dostępny do pobrania pod adresem http://technologytrend.pl/.