Case study

POWRÓT

Kadry Narodowe wchodzą do gry

projekt realizowany dla

Czy nowy produkt Sage Kadry i Płace One Payroll może budzić wielkie emocje? Czy wewnętrzny launch może być wydarzeniem, którym żyje cała firma? Kampania „Kadry Narodowe” miała na celu przedstawienie pracownikom firmy nowego produktu, jego twórców i ambasadorów oraz środowiska rynkowego dla tego rozwiązania. Dla podkreślenia nastroju świętowania, przygotowano meczową oprawę scenograficzną z grą biurową opartą o współpracę i przyjazną rywalizację.

EFEKTY

„Świetnie, jest rewelacyjnie”, „To najlepszy wtorek w tym roku”, „Wygramy na pewno. Reszta nie ma z nami szans” i „Fantastyczna zabawa. Naprawdę, nie spodziewałem się tego z samego rana” – to tylko niektóre cytaty uczestników wydarzenia. Projekt „Kadry Narodowe” zaangażował pracowników firmy, którzy wspólnie bawili się i poznawali nowy produkt. Wydarzenie zrealizowało założone cele: połowa praconików wzięła czynny udział w zabawie, w tym makysmalna możliwa liczba w rozgrywkach gry biurowej.

Efekty

WYZWANIE

Wydarzenie miało być wspólnym świętowaniem ogromnego wysiłku zespołu włożonego w tworzenie eksperckiego rozwiązania, poznaniem ambasadorów produktu, samego produktu i jego otoczenia rynkowego. Miało również zawierać elementy zabawy angażujące pracowników, a przede wszystkim być niespodzianką dla całej firmy. Impreza odbyła się w dniu roboczym, bez konieczności przerywania pracy. Z tego względu koncepcja kreatywna musiała zainteresować i wciągnąć zespół na tyle, aby pracownicy chcieli wziąć udział w atrakcjach, przy jednoczesnym braku kolizji z wykonywanymi obowiązkami.

Efekty

CO ZROBILIŚMY

W dniu wydarzenia zaskoczonych pracowników witał hall windowy przeobrażony w boisko piłkarskie z murawą, piłką, bramkami, kibicami oraz trenerem z megafonem motywującym do gry. Przestrzeń biurowa została nocą odpowiednio zaaranżowana. Umieściliśmy plakaty motywujące z hasłami przewodnimi wydarzenia, tj. „Wejdź do gry”, „Gramy o rynek” i „Kadry są nasze” oraz monidła, które zachęcały do robienia zdjęć i dzielenia się nimi w kanałach społecznościowych. Na biurkach pracownicy znaleźli kubki w kształcie piłki, trzy rodzaje przypinek okolicznościowych, a także muffiny stylizowane na murawę piłkarską z flagą i hasłami. Pracownicy zostali zaproszeni do udziału w kilku aktywnościach, między innymi do udziału w grę o Puchar Kadrowych Ligi Sage, mini mecz kibiców o Puchar Kibiców, quiz online i finał rozgrywek o czekoladowy Puchar Kadrowych i Puchar Kibica.

Efekty

NAPISZ DO NAS