Case study

POWRÓT

Sztuka składania historii

powered by

„Nastała nowa era polskiego YouTube'a. Lepsza, niosąca jakieś przekazy.” – tak o Sztuce Składania Historii powered by Intel pisali internauci. Kampania content marketingowa Intela z Krzysztofem Gonciarzem przekroczyła zakładane cele, zdobyła serca internautów oraz jury szeregu konkursów branżowych i pozwoliła dotrzeć do wymagającej grupy twórców wideo z przekazem, że film jest sztuką narracji, a najlepsze historie tworzy się z technologiami Intela. „…cała pasja jaką masz w sobie, to krok pierwszy. Trzeba robić, robić, robić!”

EFEKTY

Ponad 3,2 mln wyświetleń, ponad 500 000 godzin spędzonych na oglądaniu (55 lat!), prawie 1 mln kontaktów z kampanią w kanałach SM Intel Polska, blisko 100 000 unikalnych odsłon artykułów eksperckich na iQ.intel.pl (śr. czas 13 min) i 236 000 wejść na landing page z ofertą urządzeń.

Cykl materiałów wideo z Krzysztofem Gonciarzem i merytorycznych artykułów jego autorstwa, przez długie miesiące nie schodził z ust polskich internautów. Kampania spotkała się także z uznaniem jury szeregu konkursów, zdobywając 7 nagród branżowych (Nagroda główna Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura w kat. Content marketing – Branded Content; 2 Złote Spinacze: Srebro w kat. Content Marketing i Technologia, IT, Telekomunikacja; 2 statuetki Grand Video Awards w kat. Wideotutorial i Lifestyle; 2 statuetki Creators Video Awards w kat. Kampania Roku i Film Roku).

Efekty

WYZWANIE

Naszym zadaniem było dotarcie do wymagającej grupy docelowej media creators (twórcy treści wideo i osoby, które myśla o rozpoczęciu swojej przygody z tworzeniem i edycją materiałów wideo) i przekonanie ich, że najlepsze materiały wideo tworzy się z Intelem. Pozycjonowanie Intela jako firmy, która umożliwia tworzenie najwyższej jakości wideo, uwalnia kreatywność i znosi ograniczenia oraz prezentacja technologii i produktów Intela z kategorii media creation (procesory Intel Core, dyski SSD, wydajne desktopy i laptopy) wśród twórców treści wideo.

CO ZROBILIŚMY

Trzonem kampanii było 9 jakościowych materiałów filmowych pokazujących, jak opowiadać historie i jak technologie pomagają przenosić narrację w nowy wymiar - wymiar sztuki i emocji; 5 artykułów eksperckich autorstwa Krzysztofa Gonciarza, opublikowanych na blogu iQ.intel.pl oraz kampania w mediach społecznościowych twórcy oraz na kanałach Intel Polska. Współpraca z jednym z najbardziej rozpoznawalnych twórców internetowych w Polsce, autorytetem w dziedzinie kreacji multimediów, zagwarantowała zasięg komunikacji oraz wiarygodność kluczowym przekazom kampanii.

„…cała pasja jaką masz w sobie, to krok pierwszy. Trzeba robić, robić, robić!”

Efekty

NAPISZ DO NAS