Case study

POWRÓT

Ciesz się małymi rzeczami z DHL Parcel

Instagram dla DHL Parcel

EFEKTY

Chcieliśmy wykorzystać trend opierający się na unboxingu i ujednoliconej kolorystyce profilu czyli żółto-czerwonym barwom marki. Do tego celu wykorzystaliśmy #unboxing oraz #cieszsiemalymirzeczami, na który postawiliśmy ze względu na to, że kurier DHL jest bezpośrednim dostarczycielem elementów nas uszczęśliwiających. Czy to w codziennym życiu, czy realizacji pasji lub obdarowywania bliskich.
Właściwie dobrane treści i kreatywne grafiki zaowocowały publikacjami o średnim zasięgu miesięcznym - niemal 140 tys. Łącznie nasze posty wyświetliło ponad 3 mln użytkowników. Pod postami zostawiono ponad 7 tys. polubień i ponad 300 komentarzy w ciągu roku.

WYZWANIE

Mówisz „kurier” – myślisz „gdzie moja paczka?”. Większość konwersacji w SM dotyczących usług kurierskich koncentruje się na ciemnej stronie usługi. (My pokazaliśmy tę jasną i zlinkowaliśmy ją z DHL Parcel).  Wyzwaniem było pokazanie więcej emocji oraz ludzi w konwencji unboxingowej. Oprócz postów statycznych, zdecydowaliśmy się więc na urozmaicenie formami video czy GIF. Odbieranie paczki to fun, radość i podekscytowanie. Kolorystyka postów jest więc żywa i intensywna.
Część publikacji dotyczyła również działań CSR, employer brandingowych, marketingowych oraz rekrutacji. Je także staraliśmy się pokazać w koncepcji kolorystycznej marki tak, by pasowała ona do reszty feedu.

CO ZROBILIŚMY

Od ponad roku angażujemy instagramową społeczność DHL Parcel z pasją i entuzjazmem. Wykorzystując różne produkty codziennego użytku i gadżety tworzymy posty generyczne lub też dopasowane do wydarzenia, święta lub specjalnego dnia posty okazjonalne. Komunikujemy kolejne promocje i konkursy oraz ważne wydarzenia w życiu marki. Dzięki właściwie dobieranym treściom, jakościowym i estetycznym grafikom oraz efektywnym kampaniom w social mediach skutecznie docieramy do kluczowych grup docelowych, budując rozpoznawalność marki i wspierając jej działania marketingowe.

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.