Case study
POWRÓTEFEKTY
Miesięczne zasięgi liczone w dziesiątkach tysięcy (40 000 za ostatnie 30 dni) i zaangażowanie na poziomie 2500 aktywności miesięcznie. Dzięki właściwie dobieranym treściom i efektywnym kampaniom w social mediach skutecznie docieramy do kluczowych grup docelowych H+H, budując rozpoznawalność marki i wspierając sprzedaż. Na bieżąco doradzamy klientom, oferujemy im wsparcie merytoryczne oraz pomagamy w dokonaniu zakupu. Budujemy wizerunek marki, która jest blisko swoich klientów – tak w internecie, jak i zapewniając wsparcie pozakupowe.

WYZWANIE
Facebook miejscem dla marki budowlanej? Jak komunikować w social mediach tematy związane z budowlanką i betonem komórkowym? Jak docierać do wykonawców i inwestorów? Jak angażować? Wiemy jak! Obalamy mity, edukujemy i ewangelizujemy w zakresie zalet bloczków z betonu komórkowego H+H. Przystępnie i skutecznie.

CO ZROBILIŚMY
Od ponad 2 lat angażujemy społeczność z pasją i entuzjazmem. Przystępnie i skutecznie przekazujemy ogrom wiedzy budowlanej. Tworzymy interesujący i użyteczny content, atrakcyjne grafiki i skuteczne kampanie reklamowe. Edukujemy i inspirujemy społeczność. Promujemy produkty i rozwiązania H+H.
Dowiedz się więcej o naszej ofercie social media.
