Case study

POWRÓT

Firma Jutra – technologie przyszłości

kampania content marketingowa dla marki Intel

Jak dotrzeć do trudnej grupy docelowej, czyli przedsiębiorców, managerów i specjalistów IT? Trzeba mówić ich językiem – językiem korzyści. Należy zaoferować im natywne, eksperckie treści dotyczące zagadnień, z którymi mierzą się w pracy zawodowej. Kompleksowa kampania content marketingowa Intela z Grupą Wirtualna Polska zaangażowała miliony użytkowników Money.pl i innych portali GWP, kilkukrotnie przekraczając przewidywane efekty.

EFEKTY

W ramach całej akcji odnotowaliśmy aż 155 000 000 kontaktów z kampanią! Artykuły z sekcji Firma Jutra czytało ponad 900 000 unikalnych użytkowników, 1 900 000 razy odtworzono materiały video a 13 500 osób zaangażowało się w konkursy. Udało się także pozyskać 13 600 zapisów do bazy Klienta. Zasięg formatów reklamowych oraz e-mailingu wyniósł 153 000 000 osób.

WYZWANIE

Wyzwaniem było dotarcie i zaangażowanie wymagającej grupy docelowej przedsiębiorców, managerów oraz decydentów IT. Głównym celem kampanii było pozycjonowanie Intela jako eksperta w zakresie technologii dla firm i przekonanie grupy docelowej, że rozwiązania Klienta są bezkonkurencyjne w zakresie firmowego sprzętu komputerowego, biznesowej analityki danych, chmury obliczeniowej oraz Internetu rzeczy. W ramach akcji prezentowaliśmy produkty Intela takie jak wydajne procesory do komputerów z rodziny Intel Core, serwerowe Intel Xeon i Intel Xeon Phi, technologie korporacyjne ( Intel vPro, Intel Authenticate oraz Intel Unite), a także mini PC z serii Intel Compute Stick i Intel NUC.

CO ZROBILIŚMY

Wraz z GWP stworzyliśmy brandowaną sekcję Firma Jutra dostępną z poziomu strony głównej Money.pl. W ramach sekcji opublikowanych zostało 75 natywnych artykułów, uzupełnionych o wypowiedzi eksperckie specjalistów Intela i 6 materiałów video. Wśród tych treści znalazły się zagadnienia dotyczące analityki big data, cyberbezpieczeństwa, firmowego sprzętu PC, cloud computingu, Internetu rzeczy oraz aktualnych trendów technologicznych takich jak sztuczna inteligencja, VR czy autonomiczne pojazdy. Artykuły oraz filmy promowane były przez redakcję między innymi na stronach głównych serwisów WP.pl i Money.pl. Ponadto przeprowadziliśmy szeroką kampanię mailingową oraz displayową, w ramach której formaty reklamowe emitowane były różnych portalach GWP, także stronie głównej WP.pl. Uzupełnieniem akcji były sondy opinii czytelników sekcji, a także konkursy z nagrodami, promowane przez GWP oraz owned media Intela.

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.