Case study

POWRÓT

Rainbow Six Siege dla casualowych („niedzielnych”) graczy

Jak zainteresować bardzo mocno esportową grą casualowych ("niedzielnych") graczy i przekonać ich, żeby spróbowali pograć w najbliższy (darmowy!) weekend oraz złapali bakcyla i zostali na dłużej? Zrobiliśmy to kampanią content marketingową zrealizowaną wspólnie z firmą Ubisoft przez Grupę Onet-RAS Polska. Do akcji zaangażowaliśmy byłego oficera jednostki specjalnej GROM – ppłk. Krzysztofa Przepiórkę, Agnieszkę Borysiuk – eksperta rynku esportowego, Jakuba „Kromkę” Górkę – topowego Influencera R6S w Polsce i Bartka „Mr.Nobody” Orlińskiego – mistrza Polski w grę R6S. Wszystko w ciągu jednego dnia przed darmowym weekendem z Rainbow Six Siege. Cała akcja okazała się trafionym elementem wspierającym sprzedaż gry.

EFEKTY

Znaczny wzrost liczby nowych graczy podczas okresu trwania kampanii i spora liczba osób, które skorzystały za darmowego weekendu z Rainbow Six Siege. 637 000 unikalnych widzów odcinka Onet Rano (przy średniej oglądalności - 350 000). 580 000 unikalnych widzów retransmisji odcinka, 312 000 unikalnych widzów odcinka Pograne. Ponad 250 000 unikalnych użytkowników, do których dotarły materiały kontekstowe na serwisach grupy Onet RAS Polska. Akcja spotkała się także z bardzo pozytywnym odbiorem w środowisku graczy, branży gamingowej i esportowej.

WYZWANIE

Naszym celem było dotarcie z esportową grą do grupy “niedzielnych” graczy i zachęcenie ich do skorzystania z oferty darmowego weekendu, a finalnie zakupu gry. Postanowiliśmy zatem wykorzystać dwa kluczowe elementy: wysoki realizm pola walki w grze i temat polskości - jeden z operatorów to Ela Bosak z jednostki specjalnej GROM. Zaangażowaliśmy do akcji byłego oficera jednostki specjalnej GROM, mistrza polski w grę Rainbow Six Siege, najpopularniejszego influencera R6S oraz eksperta rynku gier i esportu. Pozwoliło nam to na zrealizowanie merytorycznej kampanii content marketingowej, której finalny efekt przerósł nasze pierwotne założenia. Odcinek programu Onet Rano @ Jarosław Kuźniar, w którym pojawił się kontekst gry R6S uplasował się wśród jednych z najlepszych odcinków miesiąca.

Kampania Content Marketingowa - Case Study Rainbow Six: Siege - wyzwanie

CO ZROBILIŚMY

Opracowaliśmy strategię komunikacji gry Rainbow Six Siege skierowaną do „niedzielnych” graczy. Dobraliśmy “twarze” idealnie pasujące do grupy docelowej i koncepcji projektu. Przy współpracy z firmą Ubisoft I Grupą Onet RAS Polska zrealizowaliśmy kampanię content marketingową, w której skład weszły takie materiały wideo jak odcinek Onet Rano, w którym Jarosław Kuźniar rozmawiał z byłym oficerem GROMu ppłk. Krzysztofem Przepiórką. Materiał Onet 100" o realizmie w grach na przykładzie RS6 czy wywiady z jednym z najlepszych graczy RS6 w Polsce Bartkiem "Mr.Nobody" Orlińskim oraz znanym YouTuberem Jakubem "Kromką" Górką. Dodatkowo w części esportowej programu o grach "Pograne" ulokowaliśmy RS6 jako wschodzącą gwiazdę sportów elektronicznych. Treści wsparliśmy kampanią kontentową (informacje prasowe, artykuły) wprowadzającą w świat gry i informującą o darmowym weekendzie z Rainbow Six: Siege.
Zainteresowało Cię to case study? Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki lub produktu. Dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu content marketingu i skontaktuj się z nami już dziś!

Kampania Content Marketingowa - Case Study Rainbow Six: Siege - co zrobiliśmy

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.