Case study
POWRÓTEFEKTY
Znaczny wzrost liczby nowych graczy podczas okresu trwania kampanii content marketingowej i spora liczba osób, które skorzystały za darmowego weekendu z Rainbow Six Siege. 637 000 unikalnych widzów odcinka Onet Rano (przy średniej oglądalności - 350 000). 580 000 unikalnych widzów retransmisji odcinka, 312 000 unikalnych widzów odcinka Pograne. Ponad 250 000 unikalnych użytkowników, do których dotarły materiały kontekstowe na serwisach grupy Onet RAS Polska. Akcja spotkała się także z bardzo pozytywnym odbiorem w środowisku graczy, branży gamingowej i esportowej.
WYZWANIE
Naszym celem było dotarcie z esportową grą do grupy “niedzielnych” graczy i zachęcenie ich do skorzystania z oferty darmowego weekendu, a finalnie zakupu gry. Postanowiliśmy zatem wykorzystać dwa kluczowe elementy: wysoki realizm pola walki w grze i temat polskości - jeden z operatorów to Ela Bosak z jednostki specjalnej GROM. Zaangażowaliśmy do akcji byłego oficera jednostki specjalnej GROM, mistrza polski w grę Rainbow Six Siege, najpopularniejszego influencera R6S oraz eksperta rynku gier i esportu. Pozwoliło nam to na zrealizowanie merytorycznej kampanii content marketingowej, której finalny efekt przerósł nasze pierwotne założenia. Odcinek programu Onet Rano @ Jarosław Kuźniar, w którym pojawił się kontekst gry R6S uplasował się wśród jednych z najlepszych odcinków miesiąca.

CO ZROBILIŚMY
Opracowaliśmy strategię komunikacji gry Rainbow Six Siege skierowaną do „niedzielnych” graczy. Dobraliśmy “twarze” idealnie pasujące do grupy docelowej i koncepcji projektu. Przy współpracy z firmą Ubisoft I Grupą Onet RAS Polska zrealizowaliśmy kampanię content marketingową, w której skład weszły takie materiały wideo jak odcinek Onet Rano, w którym Jarosław Kuźniar rozmawiał z byłym oficerem GROMu ppłk. Krzysztofem Przepiórką. Materiał Onet 100" o realizmie w grach na przykładzie RS6 czy wywiady z jednym z najlepszych graczy RS6 w Polsce Bartkiem "Mr.Nobody" Orlińskim oraz znanym YouTuberem Jakubem "Kromką" Górką. Dodatkowo w części esportowej programu o grach "Pograne" ulokowaliśmy RS6 jako wschodzącą gwiazdę sportów elektronicznych. Treści wsparliśmy kampanią kontentową (informacje prasowe, artykuły) wprowadzającą w świat gry i informującą o darmowym weekendzie z Rainbow Six: Siege.
Zainteresowało Cię to case study? Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej marki lub produktu. Dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu content marketingu i skontaktuj się z nami już dziś!
