Case study
POWRÓTEFEKTY
Ziemniak, Mistrzowie Polski z Illuminar Gaming, Veggie, Paula Zawadzka i Namidanobaka zadbali o to, żeby o stoisku było głośno przed, po i w trakcie trwania wydarzenia.
I udało się. Ponad 33 tysiące odwiedzających, 10 zaangażowanych influencerów, prawie 600 000 aktywności w mediach społecznościowych i ponad 1 mln wygenerowanego zasięgu kampanii digitalowej. Prawie 1000 nagród w kilkudziesięciu konkursach. Wszystko po to, żeby dostarczyć fanom gamingu miejsce na dobrą zabawę.

WYZWANIE
Naszym celem było stworzenie stoiska, które będzie wyróżniało się nie ogromną powierzchnią czy przedpremierowymi testami hitowych gier, a zaangażowaniem wygenerowanym przez najpopularniejszych influencerów gamingowych w branży. Charyzmatyczne prowadzące, najlepsi esportowcy w Polsce, youtuberzy i gwiazdy Twitch.tv wystawiły marce najkorzystniejszy testimonial. A wraz z nimi to samo zrobiło tysiące fanów gier na miejscu i kolejne setki tysięcy w sieci.

CO ZROBILIŚMY
Zamiast opowiadać o grach i sposobach na ich magazynowanie, zabraliśmy graczy w podróż dookoła wirtualnego świata skupiając się nie na samym graniu, a na towarzyszącym mu emocjach. Wykorzystywaliśmy social media marki i influencerów do generowania pozytywnego buzzu wokół stoiska marki na WGW. Szachownica Seagate przez wszystkie trzy dni targów miała kojarzyć się z niczym nieskrępowaną rozrywką i rywalizacją z przyjaciółmi, żeby angażować graczy w najbardziej naturalny dla nich sposób.
Zainteresowało Cię to case study? Zobacz, jakie inne kampanie digital zrealizowaliśmy dla naszych klientów.
