Case study

POWRÓT

Kryptonim S.E.S.J.A.

Influencer marketing, który angażuje

Mówisz „studenckie życie” – myślisz: imprezy, akademik, zabawa… Siadaj, you know nothing! Studenckie życie to zdecydowanie więcej niż to, co widziałeś w „American Pie” i „Wiecznym studencie”. Razem z Electronic Arts i sześcioma topowymi YouTuberami stworzyliśmy niepowtarzalne, interaktywne doświadczenie wideo, które zabiera widzów za kulisy pracy dziekanatu, na uczelniane korytarze, do punktu ksero, na salę wykładową, do akademika. Wszystko po to, aby pokazać, czym tak naprawdę jest studenckie życie… a jednocześnie zachęcić do zagrania w The Sims 4: Uniwersytet.

EFEKTY

Prawie 1 500 000 wyświetleń video na YouTube oraz ponad 280 000 podjętych decyzji, okraszonych 86 000 „łapek w górze” – cykl interaktywnych video, będący jedną, spójną historią, a jednocześnie zestawem 7 autonomicznych materiałów na kanałach twórców, pozwolił użytkownikom na stworzenie swojej indywidualnej ścieżki na studenckim szlaku.

Co więcej, kampania komunikacyjna w kanałach influencerów na Facebooku i Instagramie zanotowała ponad 1 200 000 wyświetleń i 200 000 interakcji.

Influencer marketing - Krypronim Sesja

WYZWANIE

Celem kampanii była promocja nowego dodatku do gry The Sims 4: Uniwersytet wśród generacji Z i młodych millenialsów, podzielonych na trzy grupy. Pierwsza z nich studia ma dopiero przed sobą i posiada pewne wyobrażenia na ich temat – głównie z filmów i opowieści starszych znajomych lub rodziny. Druga grupa to aktualni studenci, dla których sytuacje z filmów to chleb powszedni. Ostatnią stanowiły osoby, które niedawno opuściły mury swojej Alma Mater i posiadają świeże wspomnienia, do których wzdychają zza biurek w pracy.

Influencer Marketing - Kryptonim Sesja - wyzwanie

CO ZROBILIŚMY

Stworzyliśmy interaktywne, multimedialne doświadczenie - 6 materiałów wideo, opublikowanych na kanałach 6 topowych youtuberów i youtuberek (Stuu, Jeleniejaja, Uwaga! Naukowy Bełkot, Natsu, Magda Bereda i Ada Skon) - połączonych między sobą narracją i mechaniką - zabierało widzów w podróż do dziekanatu, tętniących życiem uniwersyteckich korytarzy, sal wykładowych, punktu ksero, akademika, czy na imprezę. To internauci wybierali jedno z dwóch zakończeń każdego filmu i sami decydowali, czy wolą wysłuchać wykładu do końca i pilnie przygotować się do egzaminu, czy może urwać się na imprezę, a później skserować notatki.

Kampanię poprzedził teaser - film, w którym Stuu „zatrudnił się” w biurze spraw studenckich SWPS w Warszawie (partnera akcji) i przez jeden dzień obsługiwał niczego nieświadomych, realnych studentów, co zostało zarejestrowane ukrytą kamerą.

Na koniec interaktywnej podróży po YouTube każdy z oglądających miał szansę zdobyć voucher na wybrany kurs rozwijający pasję oraz gry The Sims 4: Uniwersytet, pokazując w social mediach swoje własne przygotowania do sesji egzaminacyjnej.

Czynnikami konsolidującymi wszystkie materiały video wokół gry, były:

  • motyw studiów,
  • branding – m.in. charakterystyczny plumbob, czyli „zielony kryształek” oraz dymki z myślami,
  • motto przewodnie serii The Sims - „Play With Life”,
  • soundtrack z gry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday agencja komunikacji sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.