Case study

POWRÓT

Pomoc Mierzona Kilometrami – Przybij Piątkę!

kampania digital dla Pomoc Mierzona Kilometrami - logo

T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to jedna z najbardziej angażujących kampanii social media w polskim internecie. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom w mediach społecznościowych stworzyliśmy społeczność 1 400 000 osób, użytkowników aplikacji Endomondo. Na Facebooku śledziło nas 137 tysięcy osób, a na Instagramie kolejnych 7 tysięcy. Razem pokonaliśmy 140 milionów kilometrów. Wspólnie, w zaledwie 99 dni, okrążyliśmy ziemię trzy i pół tysiąca razy. Biegaliśmy, jeździliśmy na rowerze, rolkach, hulajnodze, na wózku, chodziliśmy z psami... W piątej edycji akcji Pomoc Mierzona Kilometrami zebraliśmy MILION złotych. Pieniądze trafiły do niepełnosprawnych ruchowo dzieci, znajdujących się pod opieką Fundacji TVN Nie Jesteś Sam.

EFEKTY

Podczas finału T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami profil akcji na Facebooku śledziło ponad 137 tysięcy fanów. Kolejnych 7000 wspierało akcję na Instagramie. W ciągu zaledwie 3 miesięcy trwania kampanii, na obydwu platformach, użytkownicy mieli z nią  21 100 000 kontaktów.  Do tego zdobyliśmy 201 322 interakcji, w tym 11 265 komentarzy i konwersacji, ponad 3 120 udostępnień i średnio 1 400 aktywności dziennie.
W ramach towarzyszącej akcji #przybijpiatke, na obydwu profilach social media, zebraliśmy ponad 11 tysięcy wpisów.
Przemyślana i angażująca kampania na Facebooku i Instagramie pozwoliła zrealizować postawiony cel akcji, która znalazła się wśród najbardziej angażujących kampanii na Facebooku wyprzedzając WWF, Greenpeace i Fundację DKMS  w kategorii NGO oraz akcji społecznych (Sotrender, lipiec, sierpień 2017).

Kampania social media - case study - Pomoc Mierzona Kilometrami - efekty

WYZWANIE

Czy da się przebyć 140 milionów kilometrów w 99 dni? Jak zachęcić Polaków do kolosalnego wysiłku, jakim jest przebycie dystansu równego blisko 3500 długościom równika? Jak skutecznie docierać i angażować, bawić i inspirować, jak zbudować kolosalną społeczność, której wspólnym celem stanie się zdobycie miliona złotych dla potrzebujących dzieci? Wyzwaniem było zarówno stworzenie najliczniejszej społeczności, jak i stałe podtrzymywanie jej zaangażowania, ponieważ to od niego zależał sukces akcji.

Kampania social media - case study - Pomoc Mierzona Kilometrami - wyzwanie

CO ZROBILIŚMY

T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to akcja, której najważniejszymi kanałami komunikacji były media społecznościowe. Razem z ambasadorami akcji zainspirowaliśmy naszych uczestników do podjęcia jednej z najbardziej wartościowych interakcji - wrzucania na swoje kanały social media zdjęć oraz materiałów wideo z gestem przybijania piątki. Aby wzmocnić komunikację związaną z akcją towarzyszącą #przybijpiatke, zaangażowaliśmy influencerów. We współpracy z Brand24 stworzyliśmy również „licznik przybitych piątek”, który umożliwiał użytkownikom sprawdzenie w czasie rzeczywistym liczby wpisów z #przybijpiatke oraz łącznych zasięgów. Na zakończenie akcji, przygotowaliśmy dla naszych fanów aplikację, która umożliwiła im przygotowanie i wydrukowanie imiennego dyplomu.
Zainteresowało Cię to case study? Dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu social media i digital i skontaktuj się z nami już dziś!

Kampania social media - case study - Pomoc Mierzona Kilometrami

NAPISZ DO NAS

Klauzula informacyjna

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku z przesłanym przeze mnie zapytaniem. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w celu przesyłania informacji handlowej drogą elektroniczną zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną na podany w tym celu adres email. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Administratorem danych osobowych jest Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie. ul. Górskiego 9.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Warszawie, ul. Górskiego 9 jako administratora danych osobowych, w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Monday PR Sp. z o.o. sp.k. w imieniu własnym lub na zlecenie jej partnerów biznesowych, a także na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT oraz agencjom marketingowym, podmiotom świadczącym usługi w zakresie wysyłki korespondencji elektronicznej. Mam prawo cofnąć zgodę w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.