Case study
POWRÓTEFEKTY
Podczas finału T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami profil akcji na Facebooku śledziło ponad 137 tysięcy fanów. Kolejnych 7000 wspierało akcję na Instagramie. W ciągu zaledwie 3 miesięcy trwania kampanii, na obydwu platformach, użytkownicy mieli z nią 21 100 000 kontaktów. Do tego zdobyliśmy 201 322 interakcji, w tym 11 265 komentarzy i konwersacji, ponad 3 120 udostępnień i średnio 1 400 aktywności dziennie.
W ramach towarzyszącej akcji #przybijpiatke, na obydwu profilach social media, zebraliśmy ponad 11 tysięcy wpisów.
Przemyślana i angażująca kampania na Facebooku i Instagramie pozwoliła zrealizować postawiony cel akcji, która znalazła się wśród najbardziej angażujących kampanii na Facebooku wyprzedzając WWF, Greenpeace i Fundację DKMS w kategorii NGO oraz akcji społecznych (Sotrender, lipiec, sierpień 2017).

WYZWANIE
Czy da się przebyć 140 milionów kilometrów w 99 dni? Jak zachęcić Polaków do kolosalnego wysiłku, jakim jest przebycie dystansu równego blisko 3500 długościom równika? Jak skutecznie docierać i angażować, bawić i inspirować, jak zbudować kolosalną społeczność, której wspólnym celem stanie się zdobycie miliona złotych dla potrzebujących dzieci? Wyzwaniem było zarówno stworzenie najliczniejszej społeczności, jak i stałe podtrzymywanie jej zaangażowania, ponieważ to od niego zależał sukces akcji.

CO ZROBILIŚMY
T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami to akcja, której najważniejszymi kanałami komunikacji były media społecznościowe. Razem z ambasadorami akcji zainspirowaliśmy naszych uczestników do podjęcia jednej z najbardziej wartościowych interakcji - wrzucania na swoje kanały social media zdjęć oraz materiałów wideo z gestem przybijania piątki. Aby wzmocnić komunikację związaną z akcją towarzyszącą #przybijpiatke, zaangażowaliśmy influencerów. We współpracy z Brand24 stworzyliśmy również „licznik przybitych piątek”, który umożliwiał użytkownikom sprawdzenie w czasie rzeczywistym liczby wpisów z #przybijpiatke oraz łącznych zasięgów. Na zakończenie akcji, przygotowaliśmy dla naszych fanów aplikację, która umożliwiła im przygotowanie i wydrukowanie imiennego dyplomu.
Zainteresowało Cię to case study? Dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu social media i digital i skontaktuj się z nami już dziś!
