Case study
POWRÓTEFEKTY
Najważniejszym elementem strategii social media dla KOŁO było zbudowanie odpowiedniej narracji. Pozycjonujemy KOŁO jako doradcę w obszarze dobrego stylu, markę bliską kobietom (komunikację adresujemy głównie do nich), a także dostawcę wysokiej jakości rozwiązań i produktów. Nie tylko prezentujemy ofertę marki, ale edukujemy i inspirujemy na co dzień.
Łazienka to coś więcej niż szereg produktów. To miejsce, w którym zaczynamy i kończymy dzień. Musi doskonale współgrać z aranżacją wnętrza oraz - przede wszystkim - ze stylem życia użytkownika. Minimalistyczna elegancja, a może eklektyzm glamour? W portfolio Koło każdy znajdzie rozwiązanie odpowiadające swoim potrzebom. Od przejęcia profilu marki w lutym 2016 roku udało się nam poprawić wszystkie wskaźniki, na czele z kluczowym Interactivity Index, osiągając poziom 1,375 oraz dwukrotnie zwiększyliśmy liczbę fanów marki. Nasz zasięg organiczny komunikacji na Facebooku wynosi średnio 8200.

WYZWANIE
Branża ceramiki sanitarnej jest niezwykle specyficzna, a jej przedstawienie w zbyt luźny sposób może nie pasować do profilu i tonality marki. Z kolei zbyt formalny ton zdystansuje markę od klientów, zamiast uplasować ją blisko ich codziennych doświadczeń. Naszym zadaniem jest tworzenie interesującego contentu, który nie tylko promuje produkty, ale także pozwolą użytkownikom poczuć, że Koło rozumie ich potrzeby oraz emocje związane tak z urządzaniem, jak i codziennym korzystaniem z łazienki.

CO ZROBILIŚMY
Strategię social media marki Koło w mediach społecznościowych, oparliśmy na trzech filarach. Fanom marki serwujemy: inspirujące aranżacje, posty produktowe oraz wartościowe porady. W celu zwiększenia zaangażowania na profilu sięgamy również po działania RTM, które pasują kontekstowo do marki Koło.
Naszym głównym zadaniem było przekroczenie magicznej bariery 30 000 fanów profilu Koło w najbardziej efektywny sposób. Sukces udało się osiągnąć dzięki przeprowadzeniu efektywnej kampanii social media oraz połączeniu nieaktywnych profili marki po to, by cały ruch skierować na profil bazowy i zyskać dodatkowych użytkowników.
Jeśli zainteresowało Cię to case study, dowiedz się więcej o naszych usługach z zakresu social media i skontaktuj się z nami już dziś!
