Case study
POWRÓTEFEKTY
Legenda Nokii 3310 powróciła i ożywiła wszystkie wspomnienia z ubiegłej dekady. Na premierowym evencie pojawiło się ponad 50 dziennikarzy z praktycznie wszystkich mediów branżowych, technologicznych oraz biznesowych. Premiera wygenerowała ponad 200 publikacji o zasięgu przekraczającym 3 mln użytkowników i AVE sięgającym prawie 1,2 mln PLN. Ale przede wszystkim rozbudziliśmy ciekawość mediów oraz użytkowników na temat urządzeń, jakie w przyszłości zaprezentuje im HMD Global oraz … sprawdziliśmy jak dziennikarze radzą sobie z grą Snake.

WYZWANIE
Jak przekonać użytkowników, a przede wszystkim dziennikarzy, że na trudnym rynku telefonów nadal jest miejsce dla nowej Nokii 3310? Czy w obecnym wyścigu specyfikacji znajdą się użytkownicy chcący korzystać z telefonu z przyciskami, prostą kamerą i słynnym Nokia Tune? Nokia 3310 to powrót do przeszłości. Udało nam się jednak udowodnić, że przeszłość ma swoje miejsce w teraźniejszości.

CO ZROBILIŚMY
W ramach premiery produktu przygotowaliśmy event przywołujący wspomnienia z dawnych lat! Nokia Tune w głośnikach DJa, tematyczne drinki oraz inauguracja Mistrzostw Polski w Snake – to atrakcje, jakie przygotowaliśmy dla dziennikarzy, którzy pojawili się w jednym z salonów PLAY. Każdy z uczestników mógł zmierzyć się z legendarną grą Snake oraz samodzielnie sprawdzić jak spisuje się telefon. Wydarzenie było też doskonałą okazją do zaprezentowania strategii oraz planów HMD Global na nadchodzące miesiące.
